Beste deals -6% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 18 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch AdvancedVac 18V-8 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

WV 29-01-2022

Handig toestel

Geschreven voor: Bosch AdvancedVac 18V-8

Het is een handige stofzuiger voor de klusjes in huis (auto kuisen e.d.). Op zich was hij ook wel handig op de bouw, maar toch niet heel geschikt voor uitsluitend hier te functioneren. Helaas gaat de batterij niet superlang mee, en kan je dus geen dagje autonoom werken zonder op te laden. Het toestel is wel superlicht, en doordat hij geen kabel heeft gaat hij overal makkelijk mee naartoe.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Geen kabel

Minpunten

• batterij snel leeg

Monia6 27-01-2022

stofzuiger Bosch

Geschreven voor: Bosch AdvancedVac 18V-8

Ik zal beginnen met de pluspunten, de stofzuiger is licht zonder kabel, maar de batterij gaat een korte tijd mee, het is ok om de auto te stofzuigen, maar voor het stofzuigen van het huis is het
te zwak, geen geschikte glazuurborstel beschikbaar.

Pluspunten

• Licht
  • zonder kabel

Minpunten

• de batterij houdt het korte tijd vol
  • geen tegelborstel

Myri 12-01-2022

Degelijke alles stofzuiger voor particulier gebruik

Geschreven voor: Bosch AdvancedVac 18V-8

De Bosch Accustofzuiger AdvancedVac 18V-8 is een ideale stofzuiger om te gebruiken als hobby klusser of om af en toe wat stofzuigwerken binnenshuis te doen.
Moet je snel even de auto stofzuigen, de assen uit een kachel stofzuigen of even iets gemorst? Dan is dit ideaal. De stofzuiger staat gebruiksklaar, omdat je geen snoer nodig hebt. Ook water en zo wordt heel gemakkelijk opgezogen. De bak waar de stofzuigzak in zit is super licht. Dus gemakkelijk even te nemen om dergelijke werkjes uit te voeren. Het grote voordeel is geen snoer, gemakkelijk in gebruik en super licht te hanteren.
Het grootste nadeel aan de stofzuiger is vooral de levensduur van de batterij. Bij langer gebruik, wordt de batterij super snel opgebruikt. Bij werken waar de stofzuiger maximaal moet presteren, gaat de batterij een 20-tal minuten mee. Dus zeker een 2de batterij nodig en hopelijk is deze dan ook volgeladen om verder te werken.
Voor particulieren ideaal als huis-, tuin- en hobbystofzuiger!

Pluspunten

• lichte stofzuiger
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• levensduur batterij
  • weinig mondstukken

Tijl 12-01-2022

Teleurstellend

Geschreven voor: Bosch AdvancedVac 18V-8

Wij zijn al onze toestellen aan het vervangen door toestellen van de power for all lijn van bosch.
Ik was dan ook super enthousiast toen ik las dat ik dit toestel mocht testen.

De stofzuiger is vrij compact en ziet er best goed uit.
Helaas hield het positieve daar ook op voor mij.
De stofzuiger slaagde er (op volle kracht) niet eens in op een korrel kattenvoer noch een korrel kattenbakgrind op te zuigen.
Na 10 minuten was de bijgeleverde (2,5ah) batterij ook reeds leeg.

Jammer! Hier had ik echt meer van verwacht. Zeker voor een toestel binnen het advanced gamma.

Pluspunten

• power for all

Minpunten

• batterijduur
  • zuigkracht

Alinev 12-01-2022

Compacte stofzugier

Geschreven voor: Bosch AdvancedVac 18V-8

We zullen beginnen met de positieve elementen van deze stofzuiger: hij is supercompact, licht van gewicht en alle attributen kunnen makkelijk opgeborgen worden aan de buitenkant van de stofzuiger. Ook de zuigslang zit vast met 2 zijdelingse elastiekjes wat heel erg makkelijk is. Voor zo een kleine compacte stofzuiger, zuigt hij best goed. Je kunt hem makkelijk de trap mee opnemen of dergelijk. Hij is multifunctioneel en kan veel dingen om zo compact te zijn.
Dan de nadelen ... de batterij is best snel leeg. Als je op de bouw stofzuigt zonder zak, zit de filter snel verstopt. Ook het stofzuigervoetje is veel te klein om een hele bouw mee te stofzuigen.

Pluspunten

• licht
  • compact
  • doeltreffend
  • meerdere functies

Minpunten

• batterij snel leeg
  • stofzuigervoetje te klein

Christopher 10-01-2022

Compacte stofzuiger

Geschreven voor: Bosch AdvancedVac 18V-8

Goed compacte stofzuiger, niet geleverd met batterij opgepast, heel handig en goei disign. Wel spijtig dat er een stofzak bij zit.
Gebruik deze op werk wanneer er gaten geboord moet worden of wanneer er vuil is op grond, maar ook handig voor de wagen te stofzuigen. Wat kracht betreft het zuigt goed op voor een 20v stofzuiger. Je moet deze niet vergelijken met een 230v 2000w stofzuiger maar voor een draagbare is deze wel krachtig genoeg als je ten minste één batterij heb van 5Ah.
Wat accessoires betreft zijn het de zelfde als bij een gewone stofzuiger en heel de set is van goei pvc niet zo van die goedkope plastiek zeker niet voor die prijs. Vergeleken met andere stofzuiger raad ik deze aan voor kleine klusjes of tussendoor de auto te stofzuigen 😊

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Compact
  • Accessoires

Minpunten

• Geen batterij meegeleverd
  • Minstens batterij van 5ah anders snel plat

SabbeRubbish 10-01-2022

Zeer veelzijdige stofzuiger

Geschreven voor: Bosch AdvancedVac 18V-8

Wat een veelzijdig ding deze Bosch AdvancedVac.
Gebruiksvriendelijk is het alleereerst: 2 grote simpele knoppen voor aan/uit en Eco stand (om de batterij te sparen). Handig!
Daarnaast is het ook een heel eenvoudig systeem van klikken en draaien om alles in mekaar te zetten. Zelfs de zak is super handig te monteren.
En het feit dat je zowel kan blazen als zuigen is super handig om matrassen, ballen, … op te blazen en terug klein te krijgen.
Verder is de universele zuigmond in flexibel rubber prima, hij past perfect op mijn Dewalt cirkelzaag, maar was helaas niet op mijn Kreg K5.
De flexibele binders aan de zijkant zorgen ervoor dat je stofzuiger extra handig samengebonden blijft en de slimme rekjes zorgen dat je zo goed als alle accessoires en opzetstukken altijd bij hebt!
De batterij gaat echter wel écht niet lang mee op de gewone stand. Dus als je een paar accu’s liggen hebt, prima. Als je er slechts 1 hebt zal het niet lang duren voor je vloekt 😊

E*********@g******** 10-01-2022

multifunctionele onmisbaar toestel

Geschreven voor: Bosch AdvancedVac 18V-8

De lichte, draagbare stofzuiger heeft mijn hartje gestolen.
Je neemt hem gemakkelijk overal mee, kamer in, kamer uit.
Van kleine werkjes tot grote oppervlakken, zalig.
Het opzuigen terwijl je iets aan het verzagen bent, het stofzuigen van de kamers, het opblazen van de luchtmatras als je zoon onverwacht komt logeren....
De Bosch heeft ook verschillende hulpstukken. Het enige dat ik jammer vindt is dat de stofzuigervoet aan de kleine kant is. Daarentegen is het toestel helemaal niet groot, gemakkelijk om op te bergen.
De accu geeft mij juist voldoende tijd om boven of beneden te stofzuigen. Dan moet hij opgeladen worden. Super gemakkelijk.
Je kan er toestellen op aansluiten, droog of nat zuigen of dingen mee uit blazen of weg blazen.
Voor mij is hij toppie!

Pluspunten

• klein
  • handig
  • lange stofzuigerstok
  • nat of drogen zuigen
  • blaas-functie

Minpunten

• kleine stofzuigervoet

ShauniV 06-01-2022

Bevalt goed en praktisch

Geschreven voor: Bosch AdvancedVac 18V-8

Ik vind deze stofzuiger heel praktisch omdat hij zo compact is en je de accessoires ook perfect kan opbergen. Hij is ideaal voor kleine klussen omdat hij snoerloos is en heel licht weegt.
Voor grote klussen zoals je huis stofzuigen is hij niet zo goed, aangezien de batterij snel leeg is.
Voor je auto te stofzuigen is hij wel perfect en krachtig genoeg.
De zuigmond voor je huis is ook niet super groot waardoor het dus niet praktisch is.
Het is ook super handig om op je schuurmachine aan te sluiten waardoor je veel properder kan werken, aangezien de standaard stofzak op zo'n schuurmachine niet veel inhoudt.
Ik ben aangenaam verrast van deze stofzuiger en hij doet perfect wat hij moet doen voor een kleine klus of de wagen te stofzuigen. Voor grote klussen of professioneel gebruik is hij echter niet sterk genoeg, tenzij je een back up batterij hebt.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Compact
  • Snoerloos

Minpunten

• Lagere batterijduur
  • Kleine zuigmond

Kuma 06-01-2022

Een handig toestel

Geschreven voor: Bosch AdvancedVac 18V-8

Het is een lichtgewicht, dus gemakkelijk te hanteren. Ook is het praktisch dat je de hulpstukken eraan kan hangen alsook dat je de buigzame zuigdarm er rond kan draaien doormiddel van een handig bevestigingssysteem. Ook wel leuk dat het apparaat zowel als zuiger en blazer kan dienen.
Zonder kabel is ook wel een groot pluspunt, is veel beter dan stofzuiger waar die kabel altijd in de weg zit ( of net te kort is )
Wel vind ik het een nadeel dat het hulpstuk voor te stofzuigen wel erg smal is.
Ook was de batterij wel snel leeg, dat vind ik wel jammer. Ik had verwacht dat deze langer zouden meegaan.
Doordat de machine zo compact is , is hij ook wel heel makkelijk op te bergen.
Het is niet alleen handig, het ziet er ook leuk uit.
Gemakkelijk voor de wagen te stofzuigen omdat hij zo compact en zonder kabel is.
Er is ook een hulpstuk bij dat kan dienen voor tussen de smalle stukken te stofzuigen

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Zonder kabel
  • Compact
  • Zowel blazen als zuigen

Minpunten

• Baterrij snel leeg
  • Kleine zuigmond voor te stofzuigen